Thursday, March 28, 2013

Τουλάχιστον η ανθρωπιά δεν "κουρεύτηκε" ακόμη..

Δύο γεγονότα που διαβάσαμε και μας συγκλόνισαν για την ανθρωπιά και την αλληλεγγύη των Κυπρίων:
 
«Σε ΑΤΜ της Λαϊκής , στη, Λευκωσία όταν ήρθε η σειρά μιας ηλικιωμένης γυναίκας να τραβήξει χρήματα... Χωρίς ίχνος πονηρότητας , έδωσε το πορτοφόλι της στον επόμενο λέγοντάς του " γιε μου, δεν έχω ξαναβγάλει έτσι χρήματα, αν μπορείς , βγάλε για μένα". Μα εκείνος δεν βρήκε μέσα κάρτα - μονάχα το δευτεράκι της γιαγιάς και λίγα κέρματα. Συσκέφθηκε τότε για λίγο με τους επόμενους στην ουρά , κι έβγαλαν... όλοι από λίγα χρήματα με την κάρτα τους και τα έδωσαν στη γιαγιά. Κι εκείνη αξιοπρεπέστατη μες στην πενία της , όταν κατάλαβε πως τα χρήματα που της έδωσαν δεν ήταν δικά της, πρώτα αρνήθηκε κι ύστερα ζήτησε να της γράψουν τα τηλέφωνά τους για να τους επιστρέψει τα χρήματα όταν θα ανοίξουν οι τράπεζες».

«Παραλίμνι 5.45 πμ. Κάνω βόλτα με το ποδήλατο μου ένας παππούς σε βενζινάδικο να στέκει έξω από ένα παλιό αυτοκίνητο, μου λέει καλημέρα και τον καλημερίζω. Καταλαβαίνω ότι θέλει κάτι , σταματάω τον ρωτάω αν χρειάζεται κάτι μου λέει όχι, απλά περιμένω να ανοίξει το βενζινάδικο. Του εξηγώ ότι στις 7 ανοίγει και αν θέλει να τον βοηθήσω. Πάει στον αυτοκίνητο και μου δείχνει το βιβλιάριο της συνεργατικής με υπόλοιπο 700 ευρώ. Παραξενεύομαι, και μου εξηγεί ότι δεν έχει κάρτα για να βγάλει τα λεφτά του από την τράπεζα και περιμένει να ανοίξει το βενζινάδικο να τούς αφήσει το βιβλιάριο για να του βάλουν 5 ευρώ βενζίνα, για να πάει στην κόρη του. Πάγωσα, είχα μαζί μου 10 ευρώ, τα βάζω στην μηχανή, ενώ ο παππούς διαμαρτύρεται, πάει στον αυτοκίνητο και επιμένει να μου δώσει 2 πορτοκάλια που του είχε δώσει ο γείτονας του. Την ευχή σου του λέω παππού... Βουρκώνουν τα μάτια του και γυρίζει από την άλλη... Φεύγω επίσης βουρκωμένος»

No comments:

Post a Comment