Sunday, December 15, 2013

H μεγαλύτερη λαοθάλασσα σε κινητοποίηση στην Κύπρο!


Η παλλαϊκότερη και μαζικότερη κινητοποίηση όλων των εποχών, συνέβη σήμερα στην μικρή μας Κύπρο! Οργανωμένα σύνολα και συντεχνίες ένωσαν τις δυνάμεις τους δίνοντας έτσι ένα γερό χαστούκι στις κακές Ευρωπαϊκές και όχι μόνο, πολιτικές, που ακολουθούνται σήμερα! Δριμύ κατηγορώ εξάλλου εκφράζουμε, σε ορισμένα Κυπριακά Κανάλια, που έλαμψαν δια της απουσίας τους ή έβαλαν σε τελευταία μοίρα στο δελτίο ειδήσεων τους, τη σημερινή ''Κοινωνική Κινητοποίηση 14/12/2013''! Είναι αδιανόητο, στην εποχή της τεράστιας οικονομικής κρίσης που μαστίζεται η Νήσος, στην εποχή του ατιμωτικού Μνημονίου και της παμφάγας

Τρόϊκας, να συντηρούν κάποιοι τη σαπίλα και το κατεστημένο! Ένα τεράστιο μπράβο στον Κυπριακό Λαό, που δεν ανέχεται την αυτοκαταστροφή του, και ειδικά από ξένα κεφαλαιοκρατικά μυαλά!
Τα ειλικρινή μας συγχαρητήρια στους άξιους συμμετέχοντες:
1. Παγκύπρια Εργατική Ομοσπονδία (ΠΕΟ).2. Δημοκρατική Εργατική Ομοσπονδία Κύπρου (ΔΕΟΚ) 3. Παγκύπρια Οργάνωση Βιοτεχνών Επαγγελματιών Καταστηματαρχών (ΠΟΒΕΚ). 4. Παγκύπρια Ομοσπονδία Ανεξάρτητων Συντεχνιών (ΠΟΑΣ). 5. Οργάνωση Ελλήνων Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης Κύπρου (ΟΕΛΜΕΚ). 6. Παγκύπρια Οργάνωση Ελλήνων Δασκάλων (ΠΟΕΔ). 7. Οργάνωση Λειτουργών Τεχνικής Εκπαίδευσης Κύπρου (ΟΛΤΕΚ). 8. Ένωση Τραπεζικών Υπαλλήλων Κύπρου (ΕΤΥΚ). 9. Ένωση Κυπρίων Συνταξιούχων Κύπρου (ΕΚΥΣΥ). 10. Παγκύπρια Συντονιστική Επιτροπή Μαθητών (ΠΣΕΜ). 11. Συντεχνία Διοικητικού Προσωπικού ΤΕΠΑΚ. 12. Ένωση Κυπρίων Αγροτών (ΕΚΑ). 13. Νέα Αγροτική. 14. Ένωση Συντακτών Κύπρου 15. Παγκύπρια Οργάνωση Πενταμελούς Οικογένειας (ΠΟΠΟ). 16. Κίνηση Ενάντια στις Ιδιωτικοποιήσεις. 17. Κίνηση Πολιτισμού. 18. Συνομοσπονδία Γονέων Μέσης Εκπαίδευσης. 19. ΠΟΦΕΝ (ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΦΟΙΤΗΤΙΚΩΝ ΕΝΩΣΕΩΝ) 20. Κίνημα κατά των εκποιήσεων.
ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ και παρακολουθήστε σχετικό βίντεο από την Κοινωνική Κινητοποίηση!!

2 comments:

  1. Πολύ καλο το άρθρο σας για να μαθαινουμε ειδησης στην Κυπρο εμεις απο την Ελλαδα μπειτε και στο δικο μας .http://powernewsgreece.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  2. ΤΩΡΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΜΕ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΑΝΕΙΟ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΩ ΑΠΟ ΤΟ LFDS. Θα ήθελα να το ανακοινώσω στο κοινό σχετικά με το πώς ήρθα σε επαφή με το LFDS αφού έχασα τη δουλειά μου και μου αρνήθηκε το δάνειο από την τράπεζά μου και από άλλα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα λόγω του βαθμού μου που δεν μπορούσε να πληρώσει τα τέλη των παιδιών μου ήταν πίσω από λογαριασμούς, που πρόκειται να πεταχτούν έξω από το σπίτι εξαιτίας της αδυναμίας μου να πληρώσω το ενοίκιο μου. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, τα παιδιά μου πήραν από μένα αναδοχή. Στη συνέχεια, έθεσα για να αναζητήσουν χρήματα σε απευθείας σύνδεση όπου έχασα 3.670 δολάρια που δανείζομαι από τους φίλους που είχα σχίσει από δύο εταιρείες online δανείου. Μέχρι να διαβάσω για: Le_Meridian Χρηματοδότηση Υπηρεσία (lfdsloans@outlook.com / lfdsloans@lemeridianfds.com) κάπου στο διαδίκτυο, ακόμα δεν ήταν να πείσει λόγω του τι έχω περάσει μέχρι ένας συγγενής μου που είναι ένας κλήρος μου είπε επίσης σχετικά με το τρέχον πρόγραμμα δανείων της LFDS με πολύ χαμηλό επιτόκιο 1,9 %% και τους υπέροχους όρους αποπληρωμής χωρίς ποινή για αδυναμία πληρωμής. Δεν έχω άλλη επιλογή από το να έρθω σε επαφή μαζί τους που έκανα μέσω του κειμένου + 1-989-394-3740 και ο κ. Benjamin μου απάντησε πίσω εκείνη την ημέρα Ήταν η καλύτερη και σπουδαία ημέρα της ζωής μου που δεν μπορεί ποτέ να ξεχαστεί όταν λαμβάνω μια πιστωτική προειδοποίηση ύψους $400,000.00 δολαρίων δολάριο Usd που ζήτησα. Χρησιμοποίησα αποτελεσματικά το δάνειο για να πληρώσω τα χρέη μου και να ξεκινήσω μια επιχείρηση και σήμερα τα παιδιά μου είναι τόσο χαρούμενα και ικανοποιημένα. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μαζί τους μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: (lfdsloans@outlook.com / lfdsloans@lemeridianfds.com) WhatsApptext helpline: + 1-989-394-3740 Γιατί το κάνω αυτό; Το κάνω αυτό για να εξοικονομήσω όσους χρειάζονται ένα δάνειο για να μην πέσουν θύματα απάτης στο διαδίκτυο. Ευχαριστώ και ο Θεός σας ευλογεί όλους, εγώ είμαι Oleksander Artem από το Horizon Park BC, Ουκρανία.

    ReplyDelete